Приклад

Семінар №1. Суть і зміст маркетингу (Стиль - Заголовок 1)

Мета семінару: вивчити суть маркетингу, його функції і принципи; визначити роль маркетингу в сучасній економіці; познайомитися з концепціями управління маркетингом. (Стиль – Звичайний)

План заняття: (Стиль – Звичайний)

{Вкажіть послідовність питань заняття, об'єм аудиторних годин, що відводиться для освоєння матеріалу, який обговорюється на семінарському/практичному занятті}

Список практичних завдань: (Стиль - Заголовок 2).

  1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом навчально-практичного посібника.
  2. Відповісти на контрольні питання з темиі, що вивчається.
  3. Відповісти на питання тесту з темиі.
  4. Вирішити ситуативні завдання:

а) На прикладі конкретного підприємства поясніть відмінності в ухваленні рішень з управління підприємством з позицій виробничої, збутової і маркетингової концепцій.

б) Розробіть перелік питань, які ви задали б керівникам туристичної фірми, торговельної компанії; при отриманні завдання проаналізувати, як виконується маркетингова функція в кожній з компаній.

Питання для обговорення на форумі: (Стиль - Заголовок 2).

1. У чому суть маркетингу як концепції управління?

2. У яких випадках доцільно застосовувати концепцію інтенсифікації комерційних зусиль?

3. Сформулюйте цілі маркетингу для підприємства.

4. Чому «ринок покупця» є обов'язковою умовою вживання концепції маркетингу?

5. У чому суть концепції соціально-етичного маркетингу?

6. Які чинники характеризують мікро- і макросереду підприємства?

7. Які маркетингові концепції відповідають етапам виробництва і збуту?

Список додаткової літератури: (Стиль - Заголовок 2).

  1. Кознов В. В. Фінансова математика [Текст] : Навч. посібник для студ. заоч. форми навчання / В. В. Кознов ; БЕЛГУ. – Білгород : Вид-во БЕЛГУ, 2006. – 144 с.