Керівництво по вивченню дисципліни
Створення методичного керівництва по вивченню дисципліни (методичного путівника по курсу) є дуже важливою підмогою для самостійного вивчення дисципліни. Курс може містити знання з різних учбових дисциплін. Це вимагає додаткових пояснень для слухача, включення нагадувань про очікувані дії (визначення цілей теми (заняття); визначення дій, що демонструють формоване уміння; визначення знань, умінь і /или навиків тих, що дозволяють виконати ці дії), створення опорного конспекту, включення в матеріали курсу заслань на сайти в Інтернет, хрестоматію по курсу і так далі
Керівництво містить методичні рекомендації для студентів щодо вивчення дисципліни, а також роз'яснення з приводу ладу і представлення форм звітності в контрольних заходах курсу.
Методичні рекомендації є комплексом рекомендацій і роз'яснень, що дозволяють студентові оптимальним чином організувати процес вивчення даної дисципліни з описом послідовності дій студента з рекомендаціями щодо використання матеріалів навчально-методичного комплексу і роботи з літературою, а також рекомендаціями щодо складання і роботи із словником (глосарієм, з основними поняттями курсу і ін. словників).
Роз'яснення з приводу ладу проведення і представлення форм звітності в контрольних заходах курсу складаються з роз'яснень з приводу роботи з тестовою системою курсу, порад з підготовки до іспиту (заліку), вказівок щодо написання рефератів, наукових доповідей і повідомлень, рекомендацій з підготовки і захисту курсових і випускних кваліфікаційних робіт.
Методичні рекомендації щодо вивчення дисципліни
Розділ 1 (Тема 1) «________________________________________».
Цілі і завдання вивчення розділу (теми):
{Визначте цілі і завдання вивчення теми.}
При вивченні розділу (теми) необхідно:
{Визначте заходи, необхідні для вивчення теми, і порядок їх проходження.}
При вивченні розділу необхідно:
- прочитати матеріали навчального посібника;
- акцентувати увагу на наступних поняттях:
- .................;
- ................;
- ...................;
- відповісти на питання для самоконтролю в кінці теми;
- пройти тестування 1 розділу (темі);
- виконати індивідуальне завдання 1;
- при виконанні завдання ознайомитися з матеріалами хрестоматії;
- відповісти письмово на наступні запитання:
1. .................;
2. ................;
- звіт з матеріалами виконаного завдання подати викладачу або викласти як відповідь на завдання в системі електронного навчання.
· Виконати лабораторну роботу 1. За результатами виконаної лабораторної роботи оформити звіт, який повинен містити наступні розділи:
- Назва і мета лабораторної роботи.
- Завдання до лабораторної роботи.
- Висновки по виконаній роботі.
- Відповіді на контрольні питання.
Отриманий файл звіту необхідно подати викладачу або завантажити на сторінку завдання «Лабораторна робота №1» у системі електронного навчання.
· Підготувати відповіді на питання семінарського заняття і подати їх викладачу або розмістити в системі електронного навчання.
Розділ 2 (Тема 2) «________________________________________».
Цілі і завдання вивчення розділу (теми):
{Визначте цілі і завдання вивчення теми.}
При вивченні розділу (теми) необхідно:
{Визначте заходи, необхідні для вивчення теми, і порядок їх проходження.}
Методичні рекомендації щодо виконання контрольних заходів
Підсумковим контролем по дисципліні є екзамен (залік) і написання і захист курсової роботи з вибору із запропонованого списку (вимоги до вмісту і оформлення курсової роботи див. нижчі). Іспит (залік) проводиться аудиторний за екзаменаційними квитками. Екзаменаційні квитки містять два теоретичні питання і практичне завдання. Для успішної підготовки до підсумкового контролю пропонується виконати наступні контрольні заходи:
1. Виконати тестові завдання після кожного розділу (теми) навчального курсу (як самоконтроль).
2. Виконати лабораторні роботи по всіх темах дисципліни (вимоги до вмісту і порядок оформлення лабораторних робіт див. в лабораторному практикумі). Виконання лабораторних робіт вимагає заповнення звітів, які складаються в електронному вигляді. Файли звіту з матеріалами виконаних завдань лабораторних робіт мають бути «закачані» на сторінку відповідної лабораторної роботи в системі дистанційного навчання. У звітах має бути представлена наступна інформація: тема роботи; мета роботи; спільна постановка завдання; індивідуальні дані для виконання роботи (№ варіанту); результати виконання роботи; відповіді на контрольні питання.
3. Написати реферат за вибором із запропонованого списку (список тем рефератів див. в темах семінарських занять або в робочій програмі або список додається). Захист по реферату, наданому викладачеві в перший день сесії проводиться на семінарському занятті.
4. Брати участь у форумі з питань, вказаних в практикумі (див. розділ семінарський практикум). Для того, щоб взяти участь в дискусії, необхідно провести попередню підготовку як в змістовному, так і у формальному плані, а потім викласти підготовлену інформацію у вигляді відповіді в елементі «Форум». Відповіді на питання з тем обговорення «..» можна підготувати у вигляді реферату і розмістити їх у Форумі, скориставшись кнопкою Огляд в полі Вкладення чи вікіпедії.
5. Пройти підсумкове тестування.