Критерії оцінювання та контроль знань

Інформація про створення тестових завдань знаходиться тут.

Комп'ютерне тестування – це не тільки засіб, що дозволяє з мінімальними затратами часу викладача об'єктивно перевірити знання великої кількості студентів. Добре спланований графік тестувань є хорошим стимулом, що спонукає студентів до систематичної роботи протягом семестру. Комп'ютерні тести позитивно сприймаються студентами. Ще однією їх перевагою є те, що в процесі перевірки знань студенти не бачать у викладачі опонента.

Методичні рекомендації щодо виконання контрольних заходів

Підсумковим контролем з дисципліни є екзамен (залік) і написання та захист курсової роботи з вибору із запропонованого списку (вимоги до вмісту і оформлення курсової роботи див. нижчі). Екзамен (залік) проводиться аудиторний. Для успішної підготовки до підсумкового контролю пропонується виконати наступні контрольні заходи:

1. Виконати тестові завдання після кожного розділу (теми) навчального курсу (як самоконтроль).

2. Виконати лабораторні роботи з усіх тем дисципліни (вимоги до вмісту і порядок оформлення лабораторних робіт див. в лабораторному практикумі). Виконання лабораторних робіт вимагає заповнення звітів, які складаються в електронному вигляді. Файли звіту з матеріалами виконаних завдань лабораторних робіт мають бути «закачані» на сторінку відповідної лабораторної роботи в системі дистанційного навчання. У звітах має бути представлена наступна інформація: тема роботи; мета роботи; спільна постановка завдання; індивідуальні дані для виконання роботи (№ варіанту); результати виконання роботи; відповіді на контрольні питання.

3. Написати реферат з вибору із запропонованого списку (список тем рефератів див. в темах семінарських занять або в робочій програмі або список додається). Захист по реферату, наданому викладачеві в перший день сесії, проводиться на семінарському занятті.

4. Брати участь у форумі з питань вказаних в практикумі (див. розділ семінарський практикум). Для того, щоб взяти участь в дискусії, необхідно провести попередню підготовку як в змістовному, так і у формальному плані, а потім викласти підготовлену інформацію у вигляді відповіді в елементі «Форум». Відповіді на питання з теми обговорення «..» можна підготувати у вигляді реферату і розмістити їх у Форумі, скориставшись кнопкою Огляд в полі Вкладення.

5. Пройти підсумкове тестування.

Система тестування дає студентам можливість не лише перевірити знання, але і виправити допущені помилки і відпрацювати слабкі місця. В процесі вивчення дисципліни рекомендується використовувати три види тестів:

- тест для самоконтролю (для кожної теми);

- тест (для циклу тем) модульного рубежу;

- підсумковий тест (для всієї дисципліни в цілому).

Тест модульного рубежу – використовується для перевірки знань після закінчення вивчення теми модуля. Підсумковий тест – після закінчення вивчення дисципліни (аналог іспиту). Мінімальна кількість – 50 завдань.

Критерії оцінки:

1. Критерії оцінки іспиту:

Відмітка «відмінно» - студент глибоко і міцно засвоїв програмний матеріал, вичерпно, послідовно, грамотно і логічно струнко його висловлює, відповідає, пов'язуючи теорію з практикою, показує знайомство з монографічною літературою, правильно обґрунтовує рішення задачі.

Відмітка «добре»  - студент твердо знає програмний матеріал, грамотно і по суті висловлює його, не допускає істотних неточностей, відповідаючи на питання, правильно застосовує теоретичні положення при вирішенні практичних питань і завдань.

Відмітка «задовільно» - студент знає тільки основний матеріал, але не засвоїв його деталей, допускає у відповідях неточності, недостатньо правильно формулює основні закони і правила, стикається з труднощами при виконанні практичних завдань.

Відмітка «незадовільно»  - студент не знає значної частки програмного матеріалу, допускає істотні помилки, зі скрутою виконує практичні завдання.

2. Критерії оцінки заліку:

-        «зараховано» - студент має стійкі знання про основні поняття дисципліни, може сформулювати взаємозв'язки між поняттями.

-        «незараховано» - студент має значні пропуски в знаннях, не може сформулювати взаємозв'язку між поняттями, що вивчаються в курсі, не має уявлення про більшість основних понять дисципліни, що вивчаються.

3. Критерії оцінки реферату:

-        «зараховано» - в роботі має бути правильно складений план, розкриті основні питання теми, зроблені відповідні висновки;

-        «незараховано» ставиться у разі, коли неправильно складений або не складений план з відповідних розділів, зроблені неправильні виводи, що говорить про практично повну відсутність знань з відповідного розділу дисципліни.

4. Критерії оцінки тестових завдань:

90-100% правильних відповідей – відмінно (A);

82- 89% правильних відповідей – добре (B);

74- 81% правильних відповідей – добре (C);

64- 73% правильних відповідей – задовільно (D);

60- 63% правильних відповідей – задовільно (E);

35- 59% правильних відповідей – незадовільно (FX);

нижче 34%  - незадовільно (F).

Розділ (тема): { введіть назву розділу (теми), з яким пов'язаний тест }

Назва тесту: { введіть назву тесту }

Час тестування: { вкажіть час, необхідний на виконання тесту }

Кількість спроб: {вкажіть кількість спроб, дозволених студентові для проходження тесту}