Критерії оцінювання та контроль знань
Інформація про створення тестових завдань знаходиться тут.
Комп'ютерне тестування – це не тільки засіб, що дозволяє з мінімальними затратами часу викладача об'єктивно перевірити знання великої кількості студентів. Добре спланований графік тестувань є хорошим стимулом, що спонукає студентів до систематичної роботи протягом семестру. Комп'ютерні тести позитивно сприймаються студентами. Ще однією їх перевагою є те, що в процесі перевірки знань студенти не бачать у викладачі опонента.
Методичні рекомендації щодо виконання контрольних заходів
Підсумковим контролем з дисципліни є екзамен
(залік) і написання та захист курсової роботи з вибору із запропонованого
списку (вимоги до вмісту і оформлення курсової роботи див. нижчі). Екзамен
(залік) проводиться аудиторний. Для успішної
підготовки до підсумкового контролю пропонується виконати наступні контрольні
заходи:
1. Виконати тестові завдання після кожного розділу (теми)
навчального курсу (як самоконтроль).
2. Виконати лабораторні роботи з усіх тем дисципліни
(вимоги до вмісту і порядок оформлення лабораторних
робіт див. в лабораторному практикумі). Виконання лабораторних робіт вимагає
заповнення звітів, які складаються в електронному вигляді. Файли звіту з
матеріалами виконаних завдань лабораторних робіт мають бути «закачані» на
сторінку відповідної лабораторної роботи в системі дистанційного навчання. У
звітах має бути представлена наступна інформація: тема роботи; мета роботи;
спільна постановка завдання; індивідуальні дані для виконання роботи (№
варіанту); результати виконання роботи; відповіді на контрольні питання.
3. Написати реферат з вибору із запропонованого списку
(список тем рефератів див. в темах семінарських занять або в
робочій програмі або список додається). Захист по реферату, наданому
викладачеві в перший день сесії, проводиться на семінарському занятті.
4. Брати
участь у форумі з питань вказаних в практикумі (див. розділ семінарський
практикум). Для того, щоб взяти участь в дискусії, необхідно провести попередню
підготовку як в змістовному, так і у формальному плані, а потім викласти
підготовлену інформацію у вигляді відповіді в елементі «Форум». Відповіді на
питання з теми обговорення «..» можна підготувати у вигляді реферату і
розмістити їх у Форумі, скориставшись кнопкою Огляд в полі Вкладення.
5. Пройти підсумкове тестування.
Система тестування дає студентам можливість не лише
перевірити знання, але і виправити допущені помилки і відпрацювати слабкі місця. В
процесі вивчення дисципліни рекомендується використовувати три види тестів:
- тест для самоконтролю (для кожної теми);
- тест (для циклу тем) модульного рубежу;
- підсумковий тест (для всієї дисципліни в цілому).
Тест модульного рубежу – використовується для перевірки знань після закінчення вивчення теми модуля. Підсумковий тест – після закінчення вивчення дисципліни (аналог іспиту). Мінімальна кількість – 50 завдань.
Критерії оцінки:
1. Критерії оцінки іспиту:
Відмітка «відмінно» - студент глибоко і міцно засвоїв програмний матеріал, вичерпно, послідовно, грамотно і логічно струнко його висловлює, відповідає, пов'язуючи теорію з практикою, показує знайомство з монографічною літературою, правильно обґрунтовує рішення задачі.
Відмітка «добре» - студент твердо знає програмний матеріал, грамотно і по суті висловлює його, не допускає істотних неточностей, відповідаючи на питання, правильно застосовує теоретичні положення при вирішенні практичних питань і завдань.
Відмітка «задовільно» - студент знає тільки основний матеріал, але не засвоїв його деталей, допускає у відповідях неточності, недостатньо правильно формулює основні закони і правила, стикається з труднощами при виконанні практичних завдань.
Відмітка «незадовільно» - студент не знає значної частки програмного матеріалу, допускає істотні помилки, зі скрутою виконує практичні завдання.
2. Критерії оцінки заліку:
- «зараховано» - студент має стійкі знання про основні поняття дисципліни, може сформулювати взаємозв'язки між поняттями.
- «незараховано» - студент має значні пропуски в знаннях, не може сформулювати взаємозв'язку між поняттями, що вивчаються в курсі, не має уявлення про більшість основних понять дисципліни, що вивчаються.
3. Критерії оцінки реферату:
- «зараховано» - в роботі має бути правильно складений план, розкриті основні питання теми, зроблені відповідні висновки;
- «незараховано» ставиться у разі, коли неправильно складений або не складений план з відповідних розділів, зроблені неправильні виводи, що говорить про практично повну відсутність знань з відповідного розділу дисципліни.
4. Критерії оцінки тестових завдань:
90-100% правильних відповідей – відмінно (A);
82- 89% правильних відповідей – добре (B);
74- 81% правильних відповідей – добре (C);
64- 73% правильних відповідей – задовільно (D);
60- 63% правильних відповідей – задовільно (E);
35- 59% правильних відповідей – незадовільно (FX);
нижче 34% - незадовільно (F).
Розділ (тема): { введіть назву
розділу (теми), з яким пов'язаний тест }
Назва тесту: { введіть назву
тесту }
Час тестування: { вкажіть час,
необхідний на виконання тесту }
Кількість спроб: {вкажіть кількість
спроб, дозволених студентові для проходження тесту}